• یکشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۵ ۱۱:۲۳اجتماعیایسنا

    امکان انتقال مصدومان به مراکز درمانی با اتصال بیمارستان‌های پایتخت به خطوط مترو


    رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیشرفت پروژه اتصال زیرسطحی مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) به ایستگاه متروی مدافعان سلامت، گفت: با بهره‌برداری از این طرح، برای نخستین بار در کشور امکان انتقال مصدومان و بیماران از طریق شبکه مترو به مراکز درمانی فراهم می‌شود؛ ظرفیتی که در شرایط بحرانی، حوادث گسترده و حتی جنگ می‌تواند نقش مهمی در امدادرسانی ایفا کند.


    مشاهده خبر