• چهارشنبه ۵ آذر ۱۳۹۹ ۰۰:۵۷اقتصادیایسنا

    بنیانگذار انجمن روزنامه‌نگاران آسیا: مدیر سامسونگ الهام‌بخشم بود


    بنیانگذار «انجمن روزنامه‌نگاران آسیا» به بهانه ۹سالگی راه‌اندازی نشریه این انجمن با عنوان «آسیا اِن» در گفت‌وگویی با ایسنا، از دغدغه‌ها و اهداف این مجموعه سخن گفت؛ مجموعه ای که گویا ویروس کرونا اتفاقا روابط اعضای آن را بیشتر کرده است. او همچنین می‌گوید، در تاسیس نهادی که سعی می‌کند روزنامه‌نگاران جهان را به هم نزدیک کند، از یک شخصیت اقتصادی معروف در کره جنوبی الهام گرفته است.


    مشاهده خبر