• دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸فرهنگی/هنریایسنا

    روایت سردار شریعتی از عملیات کربلای 4


    در عملیات «فتح‌المبین» عراق چرا آمد به چزابه حمله کرد؟ فهمید که ما می‌خواهیم عملیات فتح‌المبین را انجام بدهیم. در عملیات‌های دیگر هم همین طور. در عملیات «والفجر۸» فرمانده یک تیپ که اسیر شد گفت: من رفتم به فرمانده لشکر گفتم، فرمانده لشکر به من گفت: تو احمق هستی، چه کسی می‌تواند از این رودخانه عبور بکند!


    مشاهده خبر