• سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۰:۲۷اجتماعیایسنا

    اتوبوس و مترو هفته اول مهر رایگان شد/ اتوبوس‌های تازه نفس وارد ناوگان می‌شود


    سخنگوی شهرداری تهران گفت: دانش‌آموزان در هفته اول مهرماه می‌توانند از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی (اتوبوس و مترو) به‌ صورت رایگان استفاده کنند.


    مشاهده خبر