- سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ۰۰:۲۷اجتماعیایسنا
اتوبوس و مترو هفته اول مهر رایگان شد/ اتوبوسهای تازه نفس وارد ناوگان میشود
سخنگوی شهرداری تهران گفت: دانشآموزان در هفته اول مهرماه میتوانند از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو) به صورت رایگان استفاده کنند.
مشاهده خبر
خبر °۳۶۱
سایت خبری هوشمند