• یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۳:۲۱ورزشیخبرنگاران جوان

    ملی پوش دوچرخه سواری: کرونا ورزش حرفه‌ای ما را نابود کرد


    ملی پوش دوچرخه سواری گفت: ویروس کرونا بیشترین آسیب را به ورزشکاران زد و عمر ورزشی ما را از بین برد.


    مشاهده خبر